LORENTZEN-LØPET på Skreia tirsdag 13/3, kl. 18.00

Postet av Skreia Skøyteklubb Toten den 6. Mar 2018

Norsk skøytesport er i vinden som aldri før. Lagtempogull i OL, 500m-gull i OL og gull i Sprint-VM.

Skreia Skøyteklubb Toten (SSK Toten) ønsker å ri på medgangsbølgen og hedrer gullguttene fra OL ved å arrangere "Lorentzen-løpet" på Skreia tirsdag 13/3, kl. 18.00. Løpet er i samarbeid med Gjøvik SK.

"Lorentzen-løpet" er et lavterskel rekrutteringsløp som vil være en super mulighet til å finne ut hva et skøyteløp er. Løpet passer for alle uansett typer skøyter og utstyr.

Alle som melder seg på får gå 2 distanser - en ordinær distanse med parstart og en fellesstart.

Ordinære distanser vil bli: 100 meter (for nybegynnere) og 500 meter (for viderekomne og klubbløpere).

Fellesstartene blir: 1 runde - 400 meter (for nybegynnere) og 2 runder - 800 meter (for viderekomne og klubbløpere).

Gratis deltagelse ved påmelding innen mandag 12/3, kl. 20.00 til trond.eichler@nhest.no. Ved påmelding må navn, fødselsdato og distansevalg oppgis.

Oppgis ikke distansevalg vil løperen settes opp på 100 meter og 1 runde  fellesstart.

Nybegynnere og de som bruker hockey-, kunstløp- eller lekeskøyter må bruke hjelm!

Alle deltagere vil få Diplom fra Norges Skøyteforbund.

Åpen kiosk.

Vi sees!